Dettagli chì necessitanu attenzione in a cuncezzione è a custruzzioni di Sunroom

Detail No.1 in a cuncezzione di sunroom:Pavimenti in pavimenti. quandu si pianifica u giardinu in a vetrina esclusiva, e piastrelle ùn sò micca necessarie per esse poste troppu piatte, hè megliu rende li un pocu grezzu, chì hà un certu benefiziu per a preservazione di l'acqua è di a terra. A geologia naturale è e forme terrestri sò ancu aduttate stu metudu chì hè più rispettosu di l'ambiente è scientificu. L'anguli di u drenu di u pavimentu nantu à u tettu devenu esse abbassati currettamente per permettà l'umidità eccessiva in u terrenu per drenà attraversu u drenu di u pavimentu. Inoltre, hè necessariu mette un stratu d'isolamentu simile à un tessutu non tessutu nantu à u tavulinu per impedisce l'acqua di caccià u fangu è a sabbia durante u prucessu di drenaggiu, o ancu bluccà u pipeline.
Detail No.2 in a cuncezzione di sunroom:selezzione di piante. Quandu u pruprietariu di una vetrata hà bisognu à piantà alcune piante naturali in a vetrata, per piacè fate attenzione à a scelta di e spezie vegetali chì amanu l'umidità è u calore, perchè in a vetrina, in particulare a sala di sole à Pechino, hà assai tempu chì riceve u sole, è a vetrata hè generalmente bonu cù prestazioni di sigillatura.
Detail No.3 in a cuncezzione di sunroom:Armadii. Quandu u pruprietariu di una vetrata hà bisognu d'urganizà un angulu cum'è armadiu di a vetrata, a zona chì circonda quellu angulu ùn pò micca esse piantata cun troppu piante, altrimenti, fate attenzione à u trattamentu à prova d'umidità di u spugliataghju.
Detail No.4 in a cuncezzione di sunroom:sistema di drenagiu di a veranda. Quandu si cuncepisce una stanza di sole, fate attenzione à l'urganizazione di u sistema di drenaggiu, in particulare a zona di a piscina ùn deve micca esse troppu grande. Se u vulume d'acqua hè grande, hè propensu à sparghje è perdite, chì metteranu in periculu a sicurezza di u bastimentu per un bellu pezzu. U cuncepimentu di a vetrina deve avè porte è finestre per a ventilazione.


Tempu di posta: Mar-01-2021